Улоге
- Детаљи
- Датум последње измене среда, 27 новембар 2013 22:04
УЛОГЕ-унутрашња заштитна мрежа (шта ко чини)
НАСТАВНИК-уочава и пријављује случај -покреће процес заштите детета (реагује одмах у случају насилног понашања користећи неку од стратегија) -обавештава од. старешину о случају -евидентира случај -сарађује са другима који треба да обезбеде заштиту |
ДЕЖУРНИНАСТАВНИК-дежура у складу са распоредом -уочава и пријављује случај -покреће процес заштите детета (реагује одмах у случају насилног понашања користећи неку од стратегија -обавештава од. старешину о случају -евидентира случај -сарађује са другима који треба да обезбеде заштиту |
ОДЕЉЕЊСКИ СТАРЕШИНА
-уочава случајеве насилног понашања -покреће процес заштите детета (реагује одмах у случају насилног понашања користећи неку од стратегија) -информише родитеље и сарађује са њима -сарађује са другима који треба да обезбеде заштиту -евидентира случај
|
ЧЛАН ШКОЛСКОГ ТИМА И ПЕДАГОГ -уочава случајеве насилног понашања -покреће процес заштите детета (реагује одмах користећи неку од стратегија) -обавештава од. старешину и сарађује са њим, по потреби и са родитељима -сарађује са другима који треба да обезбеде заштиту -пружа помоћ и подршку ученицима, ВТ-у, наставницима -разматра случај (2. ниво ризика) и осмишљава страте- гије за поступање -евидентира случај |
ПОМОЋНО-ТЕХНИЧКО ОСОБЉЕ -дежура по распореду -уочава и пријављује случајеве насилног понашања |
УЧЕНИЦИЧлан ВТ-а -уочава случајеве насилног понашања -реагује одмах -евидентира случај -за теже случајеве консултује члана школског тима -разматра садржај сандучета поверења и пише одговоре Ученик -пријављује случај насилног понашања : 1.лично (члану ВТ-а, наставнику, педагогу) 2.посредно (писањем поруке за сандуче поверења) |